Motocykl karawan

Kiedy łączymy te dwa słowa, to zazwyczaj kojarzą nam się hasła w stylu – motocykliści to dostawcy organów. Coś w tym musi być, bowiem to właśnie motocykl stał się przyczynkiem do skonstruowania pierwszego karawanu jednośladu.

Powstał nie wcale w Ameryce, ale w Nowej Zelandii. Skonstruował go niejaki Mike Price, który stworzył coś, co jest w stanie przewieźć ciało z trumną o masie do 220 kilogramów. Trumna mieści się pomiędzy przednim a tylnym kołem motocykla, a przez co pojazd staje się nieco przedłużony i swoimi wymiarami w tym zakresie może konkurować z długimi wozami, przeznaczonymi do innych jednak celów.

Trumna spoczywa na podnośniku hydraulicznym, a po wysunięciu na bok zdecydowanie ułatwia grabarzom wykonanie swojej pracy. Opisywany tutaj przypadek to motocykl o marce Harley-Davidson z silnikiem 1.35 litra.

W Polsce także mamy swoją odmianę karawanu motocyklowego, jednak w nieco innej formie. Pan Rajmund Kudelski stworzył taki pojazd, ale zrobił go, jak powtarza, z nadzieją, że będzie woził motocyklistów, którzy umarli ze starości we własnym łóżku, a nie w drodze.

Czyż może być lepszy sposób na ostatnią drogę, jeśli należysz do grona motocyklistów?

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s